SWOT-аналіз, розробка позиціонування, вибір стратегії, складання плану просування та бюджету.
Для чого потрібна стратегія маркетингу?
Стратегія маркетингу зумовлює успіх або провал бізнесу. Розробка стратегії — досить складний процес. Крім того, необхідно систематично здійснювати моніторинг результативності реалізації стратегій і своєчасно їх коригувати.
Ми пропонуємо послуги з розробки маркетингової стратегії. Ми розробимо для вас маркетингову стратегію, покроковий план її реалізації, а також будемо супроводжувати в процесі її виконання.
Маркетингова стратегія — це комплексне поняття, адже маркетинг зачіпає практично всі сторони бізнесу.
Маркетингова стратегія — це довгострокове бачення бізнесу та його розвитку. Вона включає управління товарним портфелем, ціновою політикою, збутом, комунікаціями, заходи щодо підвищення лояльності клієнтів і працівників. І це далеко не всі складові маркетингової стратегії.
Ми розробимо спеціально для вас покрокову маркетингову стратегію, ґрунтуючись на результатах маркетингових досліджень і аналізу, з урахуванням потреб і можливостей вашого бізнесу.
Процес розробки та реалізації стратегії маркетингу включає такі етапи:
- Маркетингові дослідження.
- SWOT-аналіз.
- Визначення стратегічних цілей, завдань і напрямів розвитку.
- Розробка позиціонування та ціннісної пропозиції.
- Розробка маркетингової стратегії.
- Розробка комунікаційної стратегії.
- Складання маркетингового плану.
- Складання маркетингового (рекламного) бюджету.
- Поетапна реалізація маркетингових заходів.
- Моніторинг ефективності реалізації стратегії.
На підготовчому етапі ми рекомендуємо провести стратегічну сесію, яка дозволить краще пізнати вашу компанію, визначити внутрішні резерви зростання і сформулювати стратегічні завдання.
Маркетингова стратегія може охоплювати:
- Управління портфелем товарів і послуг.
- Брендинг.
- Управління маржинальністю пропозиції.
- Стратегію в каналах продажів.
- Управління взаємовідносинами з клієнтами.
- Методологію продажів.
- Стратегію просування.
Реалізація маркетингової стратегії може вимагати оптимізації або створення відділу маркетингу.
У процесі реалізації стратегії маркетингу ми надаємо повний супровід, який може бути в таких форматах:
- Консультації щодо реалізації стратегії маркетингу, щодо вибору каналів для реклами, щодо загальних питань маркетингу.
- Моніторинг ефективності реалізації стратегії маркетингу.
- Покрокова реалізація стратегії нашими фахівцями — в межах послуги «Відділ маркетингу на аутсорсі».
Щоб замовити послугу «Розробка стратегії маркетингу», зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.