Маркетингові дослідження та аналіз

Забезпечте себе актуальною маркетинговою інформацією!

Сучасні підприємці працюють в умовах нестабільності та підвищеного ризику. Тому критичним питанням є отримання достовірної, актуальної та релевантної інформації. Саме тому сучасні підприємці особливу увагу приділяють проведенню маркетингових досліджень.

Маркетингові дослідження є однією зі складових фундаменту успішного бізнесу. Відома фраза «Хто володіє інформацією, той володіє світом» стала постулатом.

Кожна людина бажає володіти достовірною інформацією про все. Підприємці – не виняток.

Особливо актуальні маркетингові дослідження на етапі створення бізнесу, розробки та впровадження нових проектів. Володіння необхідною інформацією дозволяє мінімізувати ризики та вибрати оптимальну стратегію розвитку.

Дізнайтеся про свої сильні та слабкі сторони, а також перспективи та напрямки розвитку бізнесу!

Для безперервного розвитку та зростання необхідно постійно відстежувати ключові показники життєдіяльності бізнесу. Це не тільки фінансові показники, а й показники результативності маркетингу, якості процедури збуту, збалансованості товарного портфеля, ефективності управління персоналом та інші.

Важливими параметрами маркетингового аналізу є його комплексність, систематичність і об’єктивність. Саме тому краще доручити проведення маркетингового аналізу зовнішнім організаціям.

Аналіз є невід’ємною частиною функціонування будь-якого бізнесу. Він повинен здійснюватися систематично, що дозволяє своєчасно виявити проблеми та можливості для компанії, вибрати або оптимізувати стратегію розвитку, мінімізувати ризики та зміцнити позицію підприємства на ринку.

Маркетинговий аудит є основою для розробки стратегії маркетингу або стратегії розвитку бізнесу, оскільки будь-яка стратегія повинна базуватися на достовірній інформації про стан і перспективи бізнесу.

Ми проводимо маркетингові дослідження та аналіз за такими напрямками:

  • SWOT-аналіз;
  • аналіз ринку та конкурентів;
  • STP-маркетинг;
  • сегментація ринку;
  • аналіз життєвого циклу бізнесу;
  • аналіз якості процедури збуту;
  • аналіз товарного портфеля;
  • аналіз клієнтурної політики компанії;
  • аналіз якості та ефективності маркетингової стратегії;
  • оцінка стратегічних можливостей розвитку бізнесу;
  • діагностика маркетингового клімату;
  • аналіз якості стратегічного планування;
  • аналіз комплексу маркетингу;
  • діагностика організації маркетингу;
  • аналіз якості взаємодії в системі маркетингу;
  • аналіз стратегічних змін;
  • діагностика інноваційної товарної сили;
  • аналіз товарного інноваційного потенціалу;
  • аналіз системи управління товарними інноваціями;
  • оцінка ризиків у сфері товарних інновацій;
  • діагностика процесу управління персоналом;
  • оцінка якості управління персоналом.

Ви можете замовити маркетинговий аналіз, як за окремими складовими, так і комплексний аналіз. Також ви можете запропонувати свій напрямок маркетингового аудиту. Ми готові розширювати свій кругозір і розвиватися!

Ми застосовуємо не тільки загальновідомі методики маркетингового аналізу, а й методики, які розробили наші експерти.

Щоб замовити послугу “Маркетингові дослідження та аналіз”, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.