Аутсорсинг маркетингу
У більшості компаній, як правило, настає такий момент, коли необхідно створити відділ маркетингу. З чого ж почати? Які фахівці потрібні в першу чергу? Які функції відділу маркетингу? Які обов’язки маркетолога?
Цими питаннями переймаються не тільки новачки бізнесу, а й досвідчені підприємці, власники великих компаній, коли усвідомлюють необхідність створення відділу маркетингу.
Часто бувають ситуації, коли утримувати власний відділ маркетингу немає можливості, особливо це стосується малого та середнього бізнесу. Наше маркетингове агентство підготувало спеціально для вас оптимальні варіанти побудови ефективного маркетингу.
Ми ваш відділ маркетингу, що виконує маркетингові функції для вашої компанії віддалено. Це дозволить вам:
- приступити до виконання маркетингових завдань у найкоротші терміни;
- мінімізувати витрати на утримання штату;
- мінімізувати час і зусилля на пошук фахівців;
- ефективно вирішувати питання щодо розвитку бізнесу.
У нас є 2 базових варіанти співпраці:
В кожному окремому випадку ми підбираємо оптимальний склад і функції відділу маркетингу, щоб найкращим чином допомогти вам розвивати свій бізнес.
Переваги для вас:
- гарантія якості послуг;
- робота команди професіоналів над вашими завданнями;
- мінімізація ваших витрат на утримання штату;
- мінімізація ваших витрат на пошук і навчання працівників;
- комплексний креативний підхід до вирішення ваших завдань.
Наша співпраця завжди починається зі стратегічної сесії та маркетингового аналізу, щоб краще зрозуміти специфіку роботи вашої компанії, а також визначити стратегічні орієнтири.
Гнучка структура наших відділів маркетингу дозволяє реалізувати маркетингову стратегію будь-якої складності. У нас є досвід в більш ніж 50 сферах бізнесу, що дозволило закумулювати цінний досвід і отримати безліч навичок.
Ми обов’язково підберемо для вас найбільш вигідний варіант!
Щоб замовити послугу «Аутсорсинг відділу маркетингу», зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.