Відділ маркетингу

Аутсорсинг маркетингу

У більшості компаній, як правило, настає такий момент, коли необхідно створити відділ маркетингу. З чого ж почати? Які фахівці потрібні в першу чергу? Які функції відділу маркетингу? Які обов’язки маркетолога?

Цими питаннями переймаються не тільки новачки бізнесу, а й досвідчені підприємці, власники великих компаній, коли усвідомлюють необхідність створення відділу маркетингу.

Як налагодити комунікації між відділом маркетингу та іншими підрозділами, як оптимізувати їхню взаємодію? Яке місце відділу маркетингу в загальній структурі компанії?

Часто бувають ситуації, коли утримувати власний відділ маркетингу немає можливості, особливо це стосується малого бізнесу.

Ви можете скористатися послугами нашого відділу маркетингу на умовах аутсорсингу – ми будемо виконувати обов’язки ваших маркетологів. Це дозволить вам:

  • отримати готовий відділ маркетингу в найкоротші терміни;
  • мінімізувати витрати на утримання штату;
  • мінімізувати час і зусилля на пошук фахівців.

Переваги нашого аутсорсингу:

  • Гарантія якості послуг
  • Робота команди професіоналів над вашими завданнями
  • Мінімізація ваших витрат на утримання штату
  • Мінімізація ваших витрат на пошук і навчання працівників
  • Комплексний креативний підхід до вирішення ваших завдань

На підготовчому етапі рекомендується провести стратегічну сесію, щоб краще зрозуміти специфіку роботи вашої компанії, а також визначити стратегічні орієнтири.

Для реалізації маркетингової стратегії може знадобитися більш гнучка структура відділу маркетингу, оптимізація існуючого відділу або створення проектної групи.

Є сумніви щодо правильності роботи вашого відділу маркетингу? Ви хочете підвищити ефективність його роботи? На основі комплексного маркетингового аудиту ми допоможемо налагодити роботу вашого відділу маркетингу.

Щоб замовити послугу “Аутсорсинг відділу маркетингу”, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.


ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ / КОНСУЛЬТАЦІЮ