SWOT-аналіз, розробка позиціонування, вибір стратегії, складання плану просування та бюджету.

Для чого потрібна стратегія маркетингу?

Стратегія маркетингу зумовлює успіх або провал бізнесу. Розробка стратегії — досить складний процес. Крім того, необхідно систематично здійснювати моніторинг результативності реалізації стратегій і своєчасно їх коригувати.

Ми пропонуємо послуги з розробки маркетингової стратегії. Ми розробимо для вас маркетингову стратегію, покроковий план її реалізації, а також будемо супроводжувати в процесі її виконання.

Маркетингова стратегія — це комплексне поняття, адже маркетинг зачіпає практично всі сторони бізнесу.

Маркетингова стратегія — це довгострокове бачення бізнесу та його розвитку. Вона включає управління товарним портфелем, ціновою політикою, збутом, комунікаціями, заходи щодо підвищення лояльності клієнтів і працівників. І це далеко не всі складові маркетингової стратегії.

Ми розробимо спеціально для вас покрокову маркетингову стратегію, ґрунтуючись на результатах маркетингових досліджень і аналізу, з урахуванням потреб і можливостей вашого бізнесу.

Процес розробки та реалізації стратегії маркетингу включає такі етапи:

На підготовчому етапі ми рекомендуємо провести стратегічну сесію, яка дозволить краще пізнати вашу компанію, визначити внутрішні резерви зростання і сформулювати стратегічні завдання.

Маркетингова стратегія може охоплювати:

Реалізація маркетингової стратегії може вимагати оптимізації або створення відділу маркетингу.

У процесі реалізації стратегії маркетингу ми надаємо повний супровід, який може бути в таких форматах:

  • Консультації щодо реалізації стратегії маркетингу, щодо вибору каналів для реклами, щодо загальних питань маркетингу.
  • Моніторинг ефективності реалізації стратегії маркетингу.
  • Покрокова реалізація стратегії нашими фахівцями — в межах послуги «Відділ маркетингу на аутсорсі».

Щоб замовити послугу «Розробка стратегії маркетингу», зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.