Інструменти просування, які працюють

Сучасні реалії ринку створюють ситуацію, в якій недостатньо просто створити якісний товар або послугу. Необхідно зробити свою продукцію впізнаваною, виділити її серед безлічі подібних продуктів. Покупець готовий переплачувати за відомий, розкручений бренд, адже він упевнений в його надійності, довіряє йому більше, ніж невідомим торговим маркам. Отже, компаніям, що бажають займати лідируючі позиції на ринку, необхідно спрямувати свої сили в першу чергу на просування бренду.

Найбільш ефективні методи просування бренду:

  • Рекламні кампанії в засобах масової інформації. Йдеться про використання телебачення, радіо та преси для позиціонування бренду.
  • Просування за допомогою використання Internet. Створення офіційного сайту компанії, використання соціальних мереж (Instagram, Facebook, YouTube) і порталів для розкрутки, SEO-просування, використання контекстної реклами.
  • Ще одним дієвим способом просування бренду є формування правильної маркетингової політики, яка включає в себе вибір оптимального методу ціноутворення та формування портфеля цінних паперів.
  • Участь в форумах, семінарах, виставках, що відповідають профілю компанії, презентаціях тощо.
  • Спонсорська та благодійна діяльність, яка є показником стабільності та успішності компанії, її фінансового становища. Щоб підтримати імідж, підвищити впізнаваність бренду, власники великих організацій беруть участь в благодійних заходах і стають спонсорами.

Просування бренду — це довгий та складний процес, що вимагає значних фінансових вкладень. Але вибір оптимальних способів просування безпосередньо для вашої компанії, прийняття правильних рішень, максимальна віддача, чітке визначення цілей і завзятість у їхньому досягненні обов’язково принесуть вам бажаний результат.

Добавить комментарий