Розробка SMM-стратегії, контент-плану, копірайтинг, дизайн, таргетована реклама, лідогенерація

Що таке SMM?

Щодня сучасна людина витрачає багато часу на соціальні мережі. Звідти ми черпаємо необхідну інформацію, дізнаємося новини, ділимося враженнями.

Social Media Marketing (SMM, СММ) – відносно новий напрямок маркетингу, проте його ефективність зростає з кожним днем. Ми все частіше звертаємося до соціальних мереж для пошуку товарів, компаній, відгуків і для здійснення покупок.

Саме тому кожній компанії важливо бути представленою в соціальних мережах, знайти там свою цільову аудиторію та підтримувати з нею контакт. SMM менеджер – ключова ланка в цьому ланцюжку, оскільки саме від його дій залежить ефективність просування бізнесу в соціальних мережах.

Social Media Marketing є частиною загальної стратегії маркетингу компанії та стратегії просування.

SMM просування можна здійснювати в Facebook, Instagram, YouTube, Telegram, Twitter та інших соціальних мережах. Специфіка просування в Фейсбуці відрізняється від просування в Інстаграмі або Ютубі. У кожній соціальній мережі своя цільова аудиторія – це треба враховувати при виборі майданчиків для комунікацій зі своїми клієнтами. Вибір каналу також залежить від вашої маркетингової стратегії.

Після вибору каналів комунікацій необхідно вибрати tone of voice, розробити контент-стратегію для кожного каналу та скласти контент-план.

Підтримувати акаунти в соціальних мережах треба на постійній основі: регулярно публикувати контент, відповідати на коментарі, розміщувати матеріли, що залучають до активних дій і спонукають до здійснення купівлі, а також налаштовувати та оптимізувати рекламні кампанії.

Ми пропонуємо комплекс послуг з SMM-просування:

  • розробка концепції SMM, визначення tone of voice;
  • створення та оформлення акаунтів у соціальних мережах;
  • розробка контент-стратегії;
  • складання контент-плану;
  • ведення акаунтів у соціальних мережах;
  • проведення конкурсів у соціальних мережах;
  • організація реклами в соціальних мережах.

На підготовчому етапі необхідно провести маркетинговий аналіз вашого бізнесу та цільового ринку, щоб зрозуміти його специфіку. Також на цьому етапі для вироблення правильної концепції SMM рекомендується провести стратегічну сесію з вашими провідними фахівцями.

Ми можемо розробити концепцію SMM, контент-стратегію, а також виконувати функції вашого SMM-менеджера – здійснювати підтримку ваших акаунтів у соціальних мережах на постійній основі.

Щоб замовити послугу “Social Media Marketing”, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.