Збільшення продажів

Успішні продажі — це ключовий параметр життєдіяльності будь-якої компанії. Не важливо, чи є компанія виробником або дистриб’ютором, продає товари або послуги, займається b2b продажами або b2c, але керівництво завжди зацікавлене в збільшенні продажів.

Однак не в кожній компанії є свій відділ продажів. Часто існуючі відділи продажу працюють неефективно, не приносять прибуток компанії. В нашій практиці ми часто зіштовхуємося з проблемою відсутності в компанії керівника відділу продажів і навіть менеджерів з продажу.

Досконалим володінням технікою продажів, у тому числі по телефону, умінням працювати з запереченнями клієнтів може похвалитися далеко не кожний менеджер з продажу. Висококласні керівники та фахівці з продажу — це дорогі працівники, яких нелегко знайти та ще складніше утримати в компанії без належної мотивації. Не кожна компанія може дозволити собі утримувати в штаті «гуру з продажу».

Саме тому ми створили кілька продуктів, які допомагають середньому та малому бізнесу збільшити продажі:

Ці продукти найкраще використовувати в комплексі, але кожний з них є самодостатнім і при виконанні всіх рекомендацій приведе вас до зростання продажів.

Багато компаній хочуть подвоїти, потроїти обсяг продажів, і навіть збільшити його в 10, а іноді і в 100 разів. Звичайно, кожен хотів би такий результат! Але при цьому менеджмент компаній рідко замислюється, а чи дозволить внутрішній ресурс компанії прийти до таких результатів. Часто буває, що виробнича потужність, складська логістика, закупівельна політика не дозволяють зростати такими темпами. Тому, перш ніж звернутися до консалтингої компанії та розробити стратегію продажів, слід оцінити власні можливості та резерви зростання, перевірити воронку продажів.

Також у нашому блозі ми ділимося інстайтами з розвитку продажів у рубриці «Відділ продажу». Там ви можете дізнатися про реальні проблеми різних відділів продажу та шляхи їх вирішення. Ми із задоволенням ділимося інформацією з власного досвіду.

Продажі — одна з ключових наших компетенцій. Ми знаємо, як повинен працювати відділ продажів, чим повинні займатися менеджери з продажу, а також як розвивати продажі з урахуванням специфіки бізнесу. До наших переваг належать такі навички, як побудова відділу продажів з нуля, розвиток відділу продажів, а також збільшення продажів.

Звичайно, збільшити продажі значною мірою допомагає маркетинг. Тому, якщо ви спрямовані на довгостроковий результат, завітайте до розділів «Маркетинг» і «Консалтинг». Ми з радістю допоможемо вам реалізувати ваші бізнес-проекти.

Щоб замовити послуги розвитку продажів, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.