Чи потрібен він взагалі та як його організувати в кризовий час?

Чи потрібен маркетинг під час кризи?

Незважаючи на те, що багато видів бізнесу зазнають збитків, у деяких продажі впали на 90-100%, проте маркетинг залишається дуже важливим. Також слід зазначити, що деякі види бізнесу, навпаки, активно розвиваються (наприклад, e-commerce).

Тому, щоб вижити в такому конкурентному середовищі маркетинг стає особливо важливим.

При цьому необхідно переглянути використовувані інструменти маркетингу та їхню результативність, відкоригувати бюджет маркетингу та в цілому маркетингову стратегію. Треба задіяти тільки ефективні канали комунікацій, які допоможуть вижити та продовжити розвиток.

Як організувати маркетинг під час кризи?

Краще власного результативного відділу маркетингу навряд чи можна щось придумати. Тому, якщо до кризи у вас був саме такий відділ маркетингу, то намагайтеся його зберегти.

Якщо ж ваш відділ маркетингу був неефективним, то краще переглянути його доцільність.

У тих випадках, коли в компанії працює 1 маркетолог, про повноцінність маркетингу взагалі складно говорити. Один фахівець не може закрити всі маркетингові задачі компанії. Як правило, такий маркетолог має загальні знання з різних інструментів маркетингу, але не є висококласним професіоналом у кожному з них.

Тому, якщо немає можливості утримувати повноцінний відділ маркетингу, то краще віддати маркетинг на аутсорс. А враховуючи, що криза — це час пошуку нових можливостей, то зовнішня команда може вам допомогти в цьому як ніколи.

Формати та канали маркетингу під час кризи

З огляду на те, що через пандемію коронавірусу всі сфери бізнесу змушені переходити максимально в онлайн, то і маркетинг ще більше зміщує туди свої зусилля.

Слід зазначити зниження ефективності зовнішньої реклами, реклами на транспорті та в транспорті, в той час як відбувається зростання діджитал реклами і TV.

Особливого значення набувають соціальні мережі, тому їм треба приділити особливу увагу з точки зору побудови довгострокових комунікацій з клієнтами.

Таким чином, ефективний маркетинг може допомогти не тільки вижити бізнесу під час кризи, а й продовжити свій розвиток.