Для чого потрібна програма лояльності?

Як змусити людей працювати краще? Як активізувати роботу бізнес-партнерів? Що потрібно для того, щоб клієнт купував більше? Як підвищити прихильність клієнтів? Які інструменти найбільш ефективні при управлінні лояльністю? Як поліпшити стосунки з бізнес-партнерами?

Цей список питань можна нескінченно продовжувати. Кожний підприємець хоча б один раз, але замислювався про це.

Програма лояльності для партнерів (клієнтів) допомагає комплексно вирішити всі ці завдання. Правильна програма лояльності (стимулювання) здатна без зайвих зусиль підвищити ефективність роботи співробітників і активізувати продажі.

Причому витрати на стимулювання можна оптимізувати за рахунок балансу матеріальних і нематеріальних методів стимулювання. Це може бути бонусна програма, в основі якої нарахування бонусів партнерам. Можна використовувати дисконтні карти, які надають партнерам певні знижки, або карти лояльності, які передбачають спеціальні умови для партнерів. Існує безліч варіантів, серед яких треба вибрати саме те, що найкращим чином підходить вашому бізнесу.

Ми розробимо спеціально для вас оптимальну програму лояльності, грунтуючись на ваших цілях і ресурсах.

Проект щодо розробки та реалізації програми лояльності для клієнтів / партнерів охоплює такі етапи:

  • Визначення цілей і завдань програми лояльності.
  • Аналіз бізнесу та цільового ринку.
  • Розробка концепції програми лояльності.
  • Розробка програми лояльності.
  • Запуск і коригування програми лояльності.
  • Розробка програми маркетингової підтримки.
  • Постійна маркетингова підтримка програми лояльності.

На підготовчому етапі розробки програми лояльності рекомендується провести стратегічну сесію, щоб краще зрозуміти ваш бізнес, визначити цілі та завдання програми лояльності.

Після проведення маркетингового аналізу бізнесу та цільового ринку ми підберемо найкращий варіант впливу на ваших ключових партнерів і клієнтів.

Програма лояльності може включати наступні елементи:

  • інструменти матеріального стимулювання;
  • інструменти нематеріального стимулювання;
  • email-маркетинг;
  • SMM;
  • програма тренінгів;
  • спеціальні заходи.

В процесі реалізації програми лояльності ми надаємо підтримку в декількох форматах:

  • консультації щодо запуску та реалізації програми лояльності;
  • запуск програми лояльності нашими фахівцями;
  • супровід реалізації програми лояльності на умовах аутсорсингу.

Щоб замовити послугу «Розробка програми лояльності», зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.