Інтерв’ю журналу All Retail
Журнал All Retail запитав експертів ринку про важливість вкладень у public relations
Питання: «Наскільки важливо, на Вашу думку, інвестувати в PR-заходи в сьогоднішніх ринкових умовах в Україні?»
Юлія Митрохіна, керуючий партнер агентства MegaMarketing: «PR став невід’ємною складовою комунікацій компанії з клієнтами та партнерами. Однак, перш ніж інвестувати в PR-заходи, слід визначити цілі такої комунікації, до чого ми хочемо прийти в підсумку.
Інструменти PR можна використовувати для залучення уваги громадськості, для підвищення свого статусу, для зростання активності аудиторії, для вирішення конфліктних ситуацій. Від цього буде залежати набір інструментів і розмір інвестицій.
Особливо важливо дотримуватися омніканальності PR-комунікацій. В сучасних умовах споживачі стикаються з магазином у різних каналах. І якщо в offline аудиторія більше покладається на свої відчуття (як обслужили в магазині, який товар представлений, які ціни тощо), то в digital-каналах вплив на споживача відбувається в значній мірі за рахунок PR.
Також важливим є систематичність PR-комунікацій: для досягнення потрібного ефекту PR-заходи повинні проводитися не від випадку до випадку, а мати цілеспрямований постійний вплив на аудиторію ».
Повний варіант опитування читайте в друкованій версії журналу «All retail» № 90/2019.