Існують різні погляди щодо поняття «мегамаркетинг». Деякі визначають його як маркетингова діяльність на міждержавному рівні, дехто пов’язує його з виходом на закриті ринки. Ф. Котлер говорить про співпрацю з політиками з метою виходу на нові ринки.
Давайте подивимося на «мегамаркетинг» трохи з іншої позиції.
Всім відомо, що приставка «мега» означає «великий, дуже великий, великого розміру». Таким чином, мегамаркетинг можна трактувати як великі зусилля в сфері маркетингової діяльності, спрямовані на досягнення якісно нового рівня управління.
З такої точки зору мегамаркетинг охоплює:
- комплексні маркетингові дослідження;
- стратегічне бачення;
- бренд-менеджмент;
- інтенсивну збутову політику;
- потужну комунікаційну політику;
- відкриту кадрову політику;
- розвиток корпоративної культури;
- бенчмаркінг.