Коли компанія виходить на міжнародний ринок, постає питання просування та розвитку її бренду. І тут можливі дві найбільш розповюджені ситуації: коли бренду поки що немає і можна почати все з нуля, та коли у компанії вже є бренд, впізнаваний на внутрішньому, а, можливо, й зовнішніх ринках.

У першому випадку все доволі зрозуміло: необхідно обрати таку назву й логотип, які можна використовувати на всіх ринках, де планується вести свою діяльність.

А от у другому випадку все може бути набагато складнішим.

Наприклад, компанія «Міжнародні авіалінії України» протягом багатьох років розвивала свій бренд в Україні. Більшість клієнтів пов’язують її діяльність з назвою МАУ, що є досить зручним для використання.

Очевидно, що компанія на світовому ринку використовує звичайний переклад своєї назви — Ukrainian International Airlines (UIA). Однак рівень впізнання абревиатури UIA дуже низький в порівнянні з МАУ. Що робити в такому випадку? Як розвивати міжнародний бренд, коли вже є міцний український бренд.

На наш погляд є 2 варіанти:

  1. Залишити основною назву МАУ без перекладу на іноземну мову, при цьому можна додати фразу Ukrainian Airlines (і на внутрішньому, і на зовнішніх ринках). Назва «Ukrainian Airlines МАУ» дозволить зберегти капітал вже створеного бренду, і спростить його сприйняття як існуючими, так і новими клієнтами.
  2. Просувати новий бренд — Ukrainian Airlines. При цьому під час перехідного періоду комунікацію з аудіториєю можна будувати як перехід до всесвітньої інтеграції або «стираємо кордони, тому МАУ стає Ukrainian Airlines».

Як бачите, завжди можна знайти декілька рішень. Важливо все добре зважити, проаналізувати, провести додаткові маркетингові дослідження. А вже потім приступати до розробки стратегії розвитку глобального бренду.