Ви коли-небудь задавалися питанням: чому мій менеджер з продажу погано працює? Ні, він намагається, принаймні, створює видимість активної роботи, їздить на зустрічі, проводить семінари для партнерів. Але результат аж ніяк не той, що хотілося б. Вірніше, він швидше негативний, ніж позитивний.
Що робити в такій ситуації? Як змусити людей працювати більш ефективно?
Рішень може бути безліч — від стимулюючих (запропонувати додаткові бонуси за зростання продажів) до кардинальних (пригрозити звільненням і зайнятися пошуком нових співробітників). Однак, часом непряме стимулювання (або давайте назвемо його прихованим стимулюванням) набагато ефективніше інших методів.
Наприклад, можна запросити фахівця ззовні в допомогу вашим менеджерам з продажу. Нехай це буде людина не пов’язана з продажами, а та, що курирує маркетинг. В такому випадку ви «вб’єте відразу кілька зайців»:
- по-перше, ви впустите новий струмінь у ваш колектив, що сприятливо впливає на креатив та інновації,
- по-друге, зовнішній маркетолог спрямує свої зусилля безпосередньо на стимулювання роботи ваших партнерів (з якими працюють ваші менеджери з продажу в сегменті b2b),
- а по-третє, це буде колосальним стимулом для ваших менеджерів з продажу. Коли людина відчуває, що кордони «її володінь» знаходяться під загрозою переходу під владу іншої людини, вона знаходить у собі сили розкрити свій потенціал.
І ось тоді, повірте, ви отримаєте і зростання продажів, і нові ідеї, і підвищення лояльності з боку партнерів.