Правила залучення уваги клієнтів
На даний момент соціальні мережі активно стимулюють продажі по всьому світу. Instagram є лідируючою платформою для розвитку бізнесу та підвищення продажів, дозволяючи перетворювати фоловерів на клієнтів.
Щоб привернути увагу потенційних клієнтів компанії необхідно вміти виділити свій бізнес-профіль серед конкурентів.
Ось основні правила, які вам в цьому допоможуть:
- Яскравість. Насичені, яскраві та контрастні кольори, використовувані в постах, привертають увагу до бізнес-профілю.
- Демонстрація товару. Необхідно заздалегідь планувати схему розташування постів з товарами та послугами. Враховуйте, що фоловери переглядають вашу сторінку зверху вниз, і зліва направо, а це означає, що основний продукт, який ви хочете продати або показати, повинен бути розташований найбільш вигідно.
- Уміння дивувати. Щоб привернути увагу до свого продукту, необхідно вміти дивувати фоловерів, і виділятися в новинній стрічці. Це можна зробити за допомогою нестандартного підходу до самої фотографії, ракурсу, колірного рішення, незвичайного реквізиту або за допомогою дизайну.
- Підказки. Міксуйте товари між собою. Покажіть покупцеві, як різні товари можна поєднувати, як вони доповнюють один одного.
- Stories. Instagram Stories змінюють формат спілкування компанії та клієнта, дають можливість стати ближче, викладаючи «живі» фотографії та відео, які схиляють фоловерів до бренду та стимулюють продажі. Найпопулярнішим є контент Stories без використання фільтрів і обробки.
- Залучення лідерів думок. Співпрацюйте з популярними блогерами, вони допоможуть привернути увагу до вашого продукту. Вибирайте блогерів, фоловери яких є вашою цільовою аудиторією. Подібні рекламні пости, як правило, подаються як дружня рекомендація.
Дотримуватися цих правил зовсім не складно, а ось результат можна отримати карколомний. Не бійтеся експериментувати, і ви досягнете успіху!