Сьогодні я розповім вам про стратегічні цілі розвитку бізнесу.

Власник компанії ставить стратегічну мету — збільшити продажі та прибуток у 3 рази за 3 роки. Що робити?

Для досягнення такої мети важливо забезпечити кілька моментів:

  1. Визначити напрямки роботи.
    Починати краще зсередини: зрозуміти потенціал вашого відділу продажів і існуючі проблеми. Часто керівники не помічають або не хочуть бачити проблеми в їхньому підрозділі.
    Аналогічно треба проаналізувати роботу інших підрозділів. У комплексі це дозволить скласти план дій щодо досягнення мети.
  2. Максимально налагодити комунікації між підрозділами.
    Адже часто навіть директора працюють як «лебідь, рак і щука».
  3. Узгодити всі дії.
    Важливо не тільки визначити пріоритети: що робити в першу чергу та на що виділити більше коштів.
    Треба, щоб все працювало на досягнення головної мети: від планування продажів до маркетингу в цілому.

Ключовий момент — це вихід на якісно новий рівень у всьому: в обслуговуванні клієнтів, у використанні бюджету, в комунікації з цільовим ринком.

Добавить комментарий