Сьогодні я розповім вам про стратегічні цілі розвитку бізнесу.
Власник компанії ставить стратегічну мету — збільшити продажі та прибуток у 3 рази за 3 роки. Що робити?
Для досягнення такої мети важливо забезпечити кілька моментів:
- Визначити напрямки роботи.
Починати краще зсередини: зрозуміти потенціал вашого відділу продажів і існуючі проблеми. Часто керівники не помічають або не хочуть бачити проблеми в їхньому підрозділі.
Аналогічно треба проаналізувати роботу інших підрозділів. У комплексі це дозволить скласти план дій щодо досягнення мети. - Максимально налагодити комунікації між підрозділами.
Адже часто навіть директора працюють як «лебідь, рак і щука». - Узгодити всі дії.
Важливо не тільки визначити пріоритети: що робити в першу чергу та на що виділити більше коштів.
Треба, щоб все працювало на досягнення головної мети: від планування продажів до маркетингу в цілому.
Ключовий момент — це вихід на якісно новий рівень у всьому: в обслуговуванні клієнтів, у використанні бюджету, в комунікації з цільовим ринком.