Для забезпечення збільшення продажів важливо виконати певні умови. Одним з важливих аспектів є виконання роботи відповідно до певних правил.
Менеджери відділу продажів повинні знати, з чого починати свій робочий день, які процедури є обов’язковими, як підготувати своє робоче місце, що робити протягом робочого дня, а також як завершити робочий день.
Тому ми розробили стандарти відділу продажів, у яких зарегламентувати:
- початок робочого дня;
- робочий день;
- закінчення робочого дня;
- спілкування по телефону;
- акції компанії;
- систему штрафів і адміністративних стягнень.
Менеджери повинні чітко розуміти, які обов’язки менеджера з продажу, що можна, а що не можна робити протягом робочого дня. У кожної компанії свої правила, свій регламент роботи відділу продажів, тому менеджерів слід ознайомити з правилами, що існують в даній компанії.
Наприклад, стандарти обслуговування клієнтів у магазині відрізняються від стандартів обслуговування клієнтів по телефону.
Саме тому ми розробили стандарти обслуговування клієнтів, в яких відобразили такі аспекти:
- етапи обслуговування клієнтів;
- техніка продажів;
- встановлення контакту з клієнтом;
- обробка лідів;
- виявлення потреб;
- обробка заявок;
- робота з клієнтами;
- поведінка менеджера;
- етичні аспекти роботи менеджера з продажу;
- методи запобігання конфліктів через заперечення покупця.
Менеджер з продажу повинен знати, з яких етапів складається процес обслуговування клієнтів, технологія продажів, як слід встановлювати контакт з покупцем, як виявляти потреби клієнтів, як обробляти заявки, а також норми поведінки, включаючи етичні аспекти.
Таким чином, кожній компанії потрібні стандарти продажів, які полегшують і покращують роботу менеджерів.
У нас ви можете замовити послугу «відділ продажів«.