Що робити?

Зараз, коли оголошений в Україні карантин, більшість компаній змушені були закритися: хтось тимчасово, а хтось назавжди.

Ми часто отримуємо запити від клієнтів і партнерів про те, що ж робити в такій ситуації.

Ми підготували 3 прості ради:

  • Переведіть бізнес в online. Якщо ви цього ще не зробили, то обов’язково переведіть в онлайн по максимуму всі бізнес-процеси. Зрозуміло, що не всі бізнеси можна повністю перевести в онлайн — такі як будівництво, виробництво товарів тощо. При цьому важливо налагодити комунікаційну та контролюючу функції. Зараз існує величезна кількість інструментів для проведення онлайн-зустрічей (Hangouts, Zoom, Skype), для організації IP-телефонії, управління проєктами тощо. Підберіть найбільш зручні для себе інструменти, які дозволять відстежувати якість роботи ваших співробітників.
  • Підтримуйте свою команду. Люди — це найцінніше, що є у компанії. І, звичайно, з огляду на специфіку нинішньої кризи, ситуація дуже нестандартна, тому люди потребують підтримки, як матеріальної, так і моральної. Підприємець, як правило, готовий до кризи підсвідомо, він звик ризикувати, а ось більшість ваших співробітників не готові до цього. Тому більше спілкуйтеся зі своєю командою, мотивируйте людей і намагайтеся максимально підтримати їх.
  • Шукайте нові можливості. Криза — це час нових можливостей. Вони поруч з вами. Просто добре подумайте та озирніться навколо себе — чим ваш бізнес може бути корисний людям у такий час. Не обов’язково шити маски або продавати антисептики. В кожному бізнесі можна знайти свої можливості, які допоможуть пережити кризу, а також відродитися та розвиватися після завершення кризи.