Кожна компанія рано чи пізно замислюється про те, що їй потрібен маркетолог або цілий відділ маркетингу. Але не завжди доцільно брати фахівців до штату. Можна скористатися аутсорсингом маркетингових послуг.

Сьогодні ми розберемося з вами, які підводні камені можуть зустрітися на цьому шляху.

По-перше, агентств, які надають якісний маркетинг на аутсорсі, не так вже й багато. Не женіться за низькою ціною — в бізнесі, як і в житті, працює правило «скупий платить двічі». Хороші фахівці не можуть коштувати дешево.

По-друге, віддати маркетинг на аутсорсинг не означає, що вам не доведеться вникати в усі процеси. Навіть навпаки — вам обов’язково треба ввести в курс справи маркетингове агентство, спільно з ним виробити план дій, а далі координувати та систематично оцінювати результативність його роботи.

Звичайно ж, аутсорсинг маркетингу має низку переваг:

  • економія часу на пошук гідних співробітників;
  • економія коштів на утримання всіх необхідних фахівців у штаті (а це може бути не тільки маркетолог, а й, як правило, дизайнер, копірайтер, РРС-фахівець і т.п.);
  • ви будете витрачати менше зусиль на персонал, адже кожен співробітник вимагає до себе уваги. А в разі аутсорсингу маркетингу ви будете контактувати тільки з одним представником агентства;
  • «свіжа кров» і погляд ззовні допоможуть розробити найбільш оптимальну стратегію маркетингу для вашої компанії;
  • ви по суті отримуєте готову команду професіоналів, які виконують всі необхідні маркетингові функції на щоденній основі.

З чого почати?

Почніть з цілей, яких ви хочете досягти, і аудиту того, що у вас вже є. Це полегшить вашу роботу з пошуку відповідного маркетингового агентства.