Логотип — це обличчя компанії
Правильно обраний логотип допомагає сформувати у споживачів стійке асоціативне сприйняття компанії та її продукції, збільшує ефективність реклами, та підвищує імідж компанії в цілому.
Логотип — елемент фірмового стилю компанії. Він символізує місію компанії, її ідеали і сутність.
Важливо вибрати правильний логотип ще на старті роботи компанії. Він повинен бути таким, що запам’ятовується, виділяє компанію серед безлічі конкурентів, допомагає клієнту у виборі продукції. Логотип може допомогти вашому бізнесу, а може нашкодити. Неправильно обраний, без смаку оформлений, що не несе ніякого змістовного навантаження логотип може відштовхнути потенційних клієнтів від вашої компанії.
Основні функції, які виконує логотип:
- Допомагає компанії виділитися серед конкурентів. Як ми вже писали вище, логотип — це обличчя компанії. Саме тому він повинен бути максимально асоціативним, і викликати у споживачів тільки позитивні емоції.
- Викликає довіру у клієнтів. Далеко не всі компанії мають свій логотип. Але він є у всіх відомих брендів, тому покупці часто більше довіряють і вибирають товари, на яких присутній логотип.
- Забезпечує юридичну гарантію власності. Логотип, як і продукція підприємства, є його власністю. Тому при використанні вашого логотипу іншою компанією, її можна залучити за це до відповідальності.
- Естетична функція. Якісно розроблений логотип може зробити будь-яку продукцію більш привабливою та незвичайною, виділити її серед товарів конкурентів.
- Допомога в просуванні. Логотип компанії використовується всюди: на візитках, банерах, товарах, вивісках магазинів, у соціальних мережах тощо. Він постійно на виду, і тому повинен легко запам’ятовуватися та залишатися в пам’яті.
Всі ці функції може виконати будь-який правильно та якісно розроблений логотип, саме тому необхідно відповідально підійти до вибору логотипу.
Давайте розглянемо складові якісного логотипу:
- Унікальність. Він не повинен мати елементів, запозичених у логотипів інших компаній.
- Запам’ятовуваність. Така, щоб він надовго залишався в пам’яті потенційних клієнтів, був першим, про що вони згадували при необхідності.
- Привабливість. Логотип повинен привертати увагу клієнтів, зацікавлювати їх.
- Він повинен бути стильним.
- Креативність. Він повинен мати свою родзинку, зрозумілу потенційним клієнтам.
- Хороша читабельність. Майбутні клієнти повинні розуміти його дизайн.
- Масштабованість. Логотип повинен добре виглядати в будь-якому масштабі, від візитки до банера.
- Видозміна. Він повинен добре виглядати в чорно-білій версії, в сірих тонах, щоб його легко могли прочитати люди, які не розрізняють кольори.
Хороший логотип завжди самодостатній, в ньому не хочеться нічого змінювати, прибирати або додавати.
Правильно розроблений логотип компанії асоціюється у клієнта зі стабільністю, якістю, зручністю та надійністю. Він створює відчуття, що покупець вибирає найкращий товар. Потенційні клієнти на підсвідомому рівні починають довіряти продавцю.
Саме тому варто приділити особливу увагу створенню логотипу, адже таке невелике зображення грає таку важливу роль у формуванні іміджу компанії.