Будучи СЕО компанії доводиться вирішувати величезну кількість поточних і стратегічних питань, іноді треба встигати так багато, що просто фізично не можеш все охопити. Деякі ситуації вимагають особистої присутності СЕО, для них доводиться виділяти час у своєму графіку. А ось левова частка поточних справ може бути делегована вашим підлеглим.
Саме від уміння правильно делегувати повноваження залежить успіх вирішення поточних проблем.
На основі власного досвіду ми зрозуміли, що в основі правильного делегування лежать кілька принципів:
- Занурюватися треба обережно
СЕО — це та людина в компанії, яка повинна володіти найбільш повною інформацією про стан справ на сьогоднішній день і про перспективи бізнесу. Однак це зовсім не означає, що СЕО повинен детально вивчати кожну функціональну сферу. Досить задавати напрямок і координувати діяльність з урахуванням загальної стратегії. - Вмійте прощати
Кожна людина має право на помилку, не варто про це забувати навіть у найважчі хвилини для вашої компанії. Давайте підлеглому завжди другий шанс. - Пріоритет понад усе
Навчіться виділяти найбільш важливі та невідкладні справи. Тоді ви зрозумієте, що саме можна делегувати, а що зможете виконати тільки ви особисто. При правильному ранжуванні завдань легше відстежити результативність кожного підрозділу / співробітника. - Функціональна майстерність
Делегуйте завдання виходячи з умінь і досвіду співробітників. Не треба на новачків «навішувати» відразу складні доручення. Вивчіть детально ваших співробітників, виявіть конкурентні переваги кожного з них — так ви зрозумієте, хто на що здатний. - Локація
Іноді переміщення можуть зайняти більшу частину часу при вирішенні конкретних завдань. Якщо враховувати місце розташування при виборі вашого представника для конкретної ситуації — ви мінімізуєте тимчасові витрати та оптимізуєте ефективність роботи вашої команди.
Слідуючи цим простим принципам, ви зможете в будь-якій ситуації без особливих зусиль визначити, хто краще за інших зможе вирішити поставлене завдання, кому доручити важливий виступ, а хто краще за інших підготує звіт.