Мотивація — це рушійна сила продуктивності. І не важливо, про яку саме мотивацію йдеться: мотивацію працівників, клієнтів або самомотивацію.

Правильно підібрані методи стимулювання здатні багаторазово підсилити бажання людини виконати ту чи іншу роботу саме так, як потрібно.

Рано чи пізно кожен керівник замислюється про систему мотивації своїх співробітників, адже без цього неможливо побудувати високоефективну команду, сформувати корпоративну культуру. Але сьогодні ми зупинимося трохи на іншому напрямі мотивації — на стимулюванні клієнтів у сегменті b2b.

По суті — це наші партнери, від яких залежить, наскільки успішним буде наш бізнес, наскільки якісним буде наш сервіс, наскільки високим буде наш рейтинг і, звичайно ж, наскільки сильним буде наш бренд.

Якщо ви ставите перед собою стратегічні завдання, то і стимулювання має носити довгостроковий ефект. Для цього потрібна комплексна програма мотивації.

Приступаючи до розробки програми мотивації клієнтів у сегменті b2b необхідно спробувати стати на місце ваших партнерів і відчути, що дійсно для них важливо, що буде найбільшим стимулом для них, від чого зовсім слід відмовитися.

Програма стимулювання — це, перш за все, документ, що включає всі елементи стимулюючого характеру із зазначенням періодичності їх впливу.

Якщо ви хочете, щоб не тільки пасивні партнери стали активними, а й активні прагнули до ще більших показників, то вам потрібна багаторівнева програма стимулювання. Багато рівнів створювати не слід, оптимальним буде 2-3 рівня в програмі.

Ваша програма повинна містити не тільки інструменти матеріального стимулювання (хоча в складних економічних умовах вони безумовно є найбільш дієвими), але і різні аспекти нематеріальної мотивації:

  • привітання з днем ​​народження та іншими святами;
  • проведення конкурсів «Кращий партнер місяця / року»;
  • проведення фотоконкурсів;
  • вручення грамот найактивнішим партнерам;
  • розміщення інформації про досягнення партнерів на корпоративному сайті, на дошці пошани тощо;
  • вручення сертифікатів «Офіційний партнер компанії».

Невід’ємною складовою програми стимулювання клієнтів в сегменті b2b є програма навчання. Багато компаній не враховують її важливість, і марно. Систематичні тренінги, семінари, навчальні курси для партнерів дають прекрасний стимулюючий ефект, а в якості бонусів ви отримаєте зміцнення корпоративної культури, зростання лояльності клієнтів і підвищення рейтингу вашої компанії.

Добавить комментарий