Значення кольору логотипу
Правильно підібраний колір логотипу є одним з ключових елементів успішного бренду. Кожен колір несе в собі певні асоціації. Колір допоможе споживачеві запам’ятати вашу компанію, послугу або товар, виділити їх серед конкурентів. Також певні кольори викликають певні почуття та емоції, тому дуже важливо вибрати колір, який підкреслить індивідуальність вашої компанії.
Якщо уважно вивчити кольори логотипів найуспішніших світових компаній, то стає ясно, що не існує якогось одного виграшного кольору або поєднання кольорів, задіяні всі існуючі кольори. Але у кожного кольору є свої тонкощі та особливості. Ось у них і варто розібратися перш ніж прийняти рішення про вибір кольору свого логотипу. Розглянемо основні кольори.
Червоний колір
Цей колір символізує силу та велич, пристрасть, сміливість, увагу, захоплення, любов і агресію. Це колір вигуку.
Однак варто враховувати, що цей колір надає збудливу дію на нервову систему, може викликати агресію, роздратування та гнів. Ми б не рекомендували зловживати даним кольором, тому що він досить небезпечний, і викликає широкий діапазон емоцій від любові, пристрасті до агресії, страху. Однак, якщо ви не боїтеся ризикувати, якщо хочете викликати сильні емоції та асоціації, схилити аудиторію до рішучих дій, то можете сміливо вибирати будь-який відтінок червоного. Червоний однаково виграшно виглядає на чорному і білому тлі.
Жовтий колір
Жовтий — це колір сонця, він є уособленням веселощів, позитиву, руху, тепла та творчості. Цей колір означає креативність, грайливість, прогрес, впевненість, логіку та чіткість. Він викликає найпозитивніші та приємні емоції. Жовтий довго зберігається в пам’яті, та сприяє активізації розумової діяльності. Однак враховуйте, що в великих кількостях він може перевтомити. Так само як і червоний, жовтий є відмінним мотиватором до дій, але при цьому асоціюється з дитинством, святом, дарує відчуття радості та веселощів, без натяку на пристрасть або агресію. Це колір оптимізму. Тому, якщо ви хочете викликати почуття безтурботної радості, посмішку та гарний настрій, то сміливо використовуйте цей колір у своєму логотипі. Але сам по собі, як правило, жовтий занадто яскравий, тому більш виграшно виглядає в поєднанні з контуром, фоном або іншим кольором.
Помаранчевий колір
Даний колір виходить шляхом змішування червоного та жовтого, і це стосується не тільки колірного спектра, а й у плані психологічного впливу. Незважаючи на свою вогненність, помаранчевий набагато спокійніший та м’якший, ніж його кольори-творці. Він є уособленням жвавості, веселощів, достатку, бадьорості, дружби, домашньої теплоти та затишку. Прийнято вважати, що помаранчевий колір викликає апетит. Цей колір також закликає до дії. Його часто використовують у роздрібній торгівлі, а також у деяких застережних знаках.
Зелений колір
Зелений колір асоціюється з природою, свіжістю, здоровим способом життя, натуральністю, спокоєм, достатком, зростанням, новизною. Це ніжний, заспокійливий та живий колір. Він одночасно є стимулом до активності та розслаблення. Зелений уособлює гармонію, життя та умиротворення. Він говорить «вперед », підвищує працездатність і надає впевненість. Зелений — це нейтральний колір. Цей колір ідеально підійде компаніям, які шукають гармонію для свого бренду, та не хочуть перевантажувати його будь-якими іншими додатковими рисами. Найбільш часто його використовують компанії, що випускають еко-продукти.
Синій колір
Синій відносять до так званої холодної групи кольорів. Саме такий вплив справляє даний колір. Він сприяє фізичному та моральному розслабленню. Це заспокійливий колір, який створює атмосферу безпеки та довіри, може охолодити запал і налаштувати на роботу. Синій символізує консервативність, надійність, чесність і міцність. Він є найпопулярнішим корпоративним кольором. Його часто використовують фінансові установи. Якщо ви виберете синій основним кольором для свого логотипу, то будьте готові до того, що ніяких спонтанних дій від клієнтів ви не дочекаєтеся, але якщо ви заслужите їхню довіру, то вони довго від вас не підуть.
Фіолетовий колір
Цей колір символізує мудрість і зрілість, інтелект, смиренність, ностальгію, старість, тверезість, величність, творчість і унікальність. Колір аристократів і королівської влади. Це насичений, холодний, важкий, спокійний та магічний колір. Дуже виразний, глибокий, вишуканий, одухотворений і таємничий. Більшість клієнтів відчувають повагу до даного кольору. Його часто розглядають як елітний колір. Як і синій, фіолетовий відноситься до холодних, він не закликає до активних і спонтанним діям. Цей колір легко пригнічується іншими кольорами. Фіолетовий колір знижує активність, а довгий його вплив може викликати почуття тривоги та пригнічений стан, враховуйте цей факт, якщо хочете використовувати його як основний колір вашого логотипу. Цей колір люблять діти, тому його часто використовують в упаковці іграшок і солодощів.
Чорний колір
Символізує престиж, цінність, розкіш, витонченість, вічність, авторитетність, стиль і елегантність. У логотипах чорний виглядає дуже солідно та надійно, саме тому його дуже часто використовують для брендів «преміум класу». Чорний відмінно поєднується з більшістю інших квітів. Дизайнери люблять використовувати його в двоколірних логотипах. У таких випадках він сприймається нейтрально. Якщо чорного багато, він може діяти гнітюче. Це похмурий і серйозний колір, але, незважаючи на це, він дуже популярний і модний.
Перш ніж вибрати колір для майбутнього логотипу, потрібно спочатку визначитися, які емоції ви хочете викликати у потенційних клієнтів, і вже від цього відштовхуватися при виборі кольору. Візьміть до уваги, що в логотипах бажано уникати використання занадто великої кількості кольорів. Адже, чим більше кольорів у логотипі, тим складніше досягти гармонії між ними. А надто строкаті логотипи погано запам’ятовуються, та можуть викликати роздратування. У хороших логотипах найчастіше використовують не більше двох кольорів. А більшість відомих брендів взагалі використовують лише один колір у своєму логотипі.
Сподіваємося, що інформація, викладена в даній статті допоможе вам правильно підібрати кольори для вашого логотипу, які в майбутньому принесуть успіх вашій компанії.