Внутрішній брендинг
Припускає, що всі співробітники компанії повинні бути натхненні ідеями свого бренду, та в усьому його підтримувати. Така політика компанії допомагає згуртувати колектив, і поліпшити якість роботи співробітників.
Даний вид брендингу передбачає фарбування офісу в фірмові кольори компанії, використання навчальних матеріалів, розвішування плакатів. Створюються максимально сприятливі умови для роботи співробітників. Але найголовніше — це, щоб усі принципи, які декларуються компанією, дійсно дотримувалися, а співробітники це бачили.
HR-брендинг
Зусилля керівництва компанії повинні бути спрямовані на створення позитивного сприйняття місця роботи її діючими та потенційними співробітниками.
Як правило, HR-брендинг використовує досвід роботи найбільш успішних співробітників, що подається як «історія успіху». Цей матеріал використовується для підвищення мотивації серед персоналу компанії, та для залучення нових співробітників.
Також всередині компанії повинні бути проведені зміни умов роботи, які допоможуть утримати співробітників і залучити нових. Ці зміни повинні стосуватися рівня заробітної плати, організації робочих місць, графіка роботи.
Але все ж основа HR-брендингу — це конкурентоспроможна пропозиція та вигоди від роботи в конкретній компанії для здобувача.
Корпоративний брендинг
Спрямований на формування довіри до компанії з боку бізнес-партнерів, клієнтів і співробітників. Для цього необхідно розробити та впровадити візуальні атрибути фірмового стилю компанії, а також сувенірну продукцію. Офісні, торгові та виробничі приміщення також є частиною бренду компанії, тому їх необхідно оформляти у відповідній кольоровій гамі.
Імідж компанії включає і поведінкові стереотипи її працівників при роботі з клієнтами та партнерами. У корпоративній політиці компанії повинні бути чітко прописані стандарти взаємодії співробітників із засобами масової інформації, клієнтами та партнерами.
Візуальне сприйняття компанії має грунтуватися на її назві, логотипі та брендбуці.
У наступній статті ми поговоримо про брендинг у політиці, мистецтві та спорті.