Чим повинен займатися відділ маркетингу?
Аналізом товарного портфеля? Дослідженнями ринку? Розробляти коробки? «Штампувати» листівки за шаблоном? Моніторити викладку?
Таких питань дуже багато… Так яке справжнє обличчя маркетингу?
З власного досвіду можу сказати, що маркетинг повинен створювати цінність компанії та її продуктів у очах споживачів, сприяти продажу та бути всеосяжним процесом, який охоплює всі сторони діяльності компанії.
Маркетинг не може бути в підпорядкуванні у будь-кого, крім СЕО або власника.
Без маркетингу не можуть створюватися нові продукти.
Маркетинг — це той двигун, який активізує всі сфери життєдіяльності бізнесу для досягнення спільної мети.
Маркетинг креативний, він надихає, сприяє зростанню, заробляє.
Таким я знаю його.
А ви?