Чим повинен займатися відділ маркетингу?

Аналізом товарного портфеля? Дослідженнями ринку? Розробляти коробки? «Штампувати» листівки за шаблоном? Моніторити викладку?

Таких питань дуже багато… Так яке справжнє обличчя маркетингу?

З власного досвіду можу сказати, що маркетинг повинен створювати цінність компанії та її продуктів у очах споживачів, сприяти продажу та бути всеосяжним процесом, який охоплює всі сторони діяльності компанії.

Маркетинг не може бути в підпорядкуванні у будь-кого, крім СЕО або власника.

Без маркетингу не можуть створюватися нові продукти.

Маркетинг — це той двигун, який активізує всі сфери життєдіяльності бізнесу для досягнення спільної мети.

Маркетинг креативний, він надихає, сприяє зростанню, заробляє.

Таким я знаю його.

А ви?

Добавить комментарий