Брендинг території
Створення позитивного образу окремого міста, регіону або країни в цілому спрямовано на залучення якомога більших зовнішніх ресурсів (фінансових і трудових), а також на утримання місцевого населення від переїзду в інші міста та країни. Одночасно привертають і туристів, і інвесторів.
Даний вид брендингу дозволяє створити позитивні асоціації, пов’язані з певною територією, виставити її в найбільш вигідному світлі. В його основі лежить реклама високого рівня екології, розвиненої інфраструктури, нерухомості, системи охорони здоров’я та стабільної банківської системи.
Від даного брендингу в великій мірі залежить якість життя населення на певній території.
Брендинг великих територій в країні проводиться представниками державної влади та великими корпораціями.
Рітейл-брендинг
Передбачає заходи щодо створення єдиного, привабливого та позитивного образу торгової мережі. Подібні заходи, як правило, проводяться перед запуском нової мережі, при розширенні існуючої або орієнтації на нову нішу ринку.
Рітейл-брендинг виражається в особливостях цінової політики, упаковці товарів, програмах лояльності для постійних клієнтів, системі розпродажів, дисконтних картах, купонах і конкурсах.
Всі торгові зали мережі повинні бути оформлені в єдиному стилі, товари викладені за певною схемою. Покупець при відвідуванні будь-якого магазина однієї торгової мережі повинен максимально швидко та легко зорієнтуватися в торговому залі та знайти необхідний товар.
Традиційний брендинг торговельної мережі використовує прості логотипи, яскраві кольори та доступні рекламні повідомлення. Торгові мережі ж преміум-класу, як правило, роблять акцент на якості, використовують більш приглушені та ненав’язливі кольори.
Коли ж справа стосується окремих торгових центрів або магазинів, то ритейл-брендинг поєднує в собі також і роботу архітекторів, використання сучасних технологій і матеріалів при будівництві та оформленні торгових площ, роботу дизайнерів. Все це спрямовано на те, щоб виділитися серед конкурентів і привернути якомога більше покупців.
Підтримка певного іміджу точки торгівлі — це запорука успішної реалізації продукції. Адже більшість людей відвідують торгові центри та магазини не тільки через необхідність придбати певні товари, а й щоб відчути позитивні емоції.
У наступній статті ми розповімо про брендинг автомобілів і інтернет-брендинг.