Де шукати нові можливості для розвитку бізнесу під час пандемії та світової кризи?
Нові можливості
1. Нові напрямки бізнесу
Пошук нових можливостей передбачає, в першу чергу, пошук нових напрямків діяльності, які допоможуть вижити вашому бізнесу під час кризи. Ви повинні, з одного боку, перевести свій бізнес в онлайн (якщо були тільки офлайн продажі, то зробити нарешті сайт і запустити онлайн-продажі, якщо був салон краси, то проводити онлайн-консультації для клієнтів і продавати барвники, лаки тощо), а з іншого боку — знайти те, що треба ринку в умовах епідемії коронавірусу COVID-19 (якщо ваш товар зараз не затребуваний, то займіться продажем або виробництвом того, що потрібно в даний момент — медичні маски, респіратори, захисні рукавички, антисептики тощо).
2. Нові джерела фінансування
Під час кризи можна зайнятися пошуком нових джерел кредитування бізнесу (існуючого або нового) або підготувати бізнес-план для отримання гранту. Не втрачайте час, намагайтеся використовувати його по максимуму.
3. Нові партнерства
Криза — це прекрасний час для колаборацій щодо рішення загальних проблем. Наприклад, як об’єднали свої зусилля АТБ, Розетка і Нова Пошта для продажу та доставки продуктових наборів додому. У кризовий час багато компаній готові до різних партнерств, оскільки це не тільки дозволяє вижити під час кризи, а й зміцнити бренд у довгостроковій перспективі.
4. Нові послуги
Звичайно, зараз основний акцент — це кур’єрська та безконтактна доставка. Тому впровадження цих послуг допоможе практично будь-якому бізнесу в умовах епідемії. Також ви можете надавати онлайн-консультації, проводити майстер-класи та всіляко підтримувати свою аудиторію.