Багато підприємців і політиків роками ламають голову про те, як побудувати сильний особистий бренд, як просувати свій продукт або ідею, як досягти популярності.

І ось з’явився яскравий приклад ефективного маркетингу в дії.

В останні дні всі тільки те й роблять, що обговорюють виступ Грети Тунберг на саміті ООН з питань клімату. Вона це зробила настільки емоційно, що буквально змусила говорити весь світ про себе.

Здавалося б, як таке можливо, щоб звичайна школярка змогла домогтися такої популярності в усьому світі всього лише за рік.

Цьому є пояснення — ефективний маркетинг. Саме маркетинг став частиною нашого з вами життя на всіх рівнях і у всіх сферах. Саме його інструменти дозволяють досягти приголомшливих результатів.

Формула AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), яка відома всім маркетологам, допомогла запустити «маховик» і в ситуації з Гретою. Вона зуміла привернути увагу до проблем зміни клімату за допомогою своїх дій і виступів, запалила інтерес у своєї цільової аудиторії (адже проблеми ці назрівають вже давно), викликала бажання у людей по всьому світу та «змусила» їх діяти. Адже якщо не зараз, коли так гостро стоять проблеми екології, то коли?

Хвиля бурхливих обговорень Грети, як на підтримку так і проти неї — це лише підтвердження правильно обраної стратегії, цільового маркетингу, tone of voice.

Думаю, що вже незабаром ми зможемо спостерігати результати чудової маркетингової стратегії. Залишається зовсім небагато почекати.