Основні інструменти маркетингу для просування фільму

Маркетингова стратегія для фільму повинна бути комплексною та містити не тільки рекламу, а й всілякі активності, як офлайн, так і онлайн.
 
Добре зарекомендували себе такі інструменти маркетингу:

  • спецпроекти;
  • SMM;
  • активності на сайті;
  • digital-кампанія;
  • прес-тур;
  • прес-конференції;
  • робота з блогерами;
  • мобільні додатки;
  • сувеніри.

Для ефективного просування фільму недостатньо використовувати 1-2 інструментів. Важливо забезпечити омніканальность комунікацій з цільовою аудиторією, розпалити інтерес до фільму та нарощувати його до самої прем’єри.

Ми знаємо, як розробити ефективну стратегію маркетингу для кіно!

Добавить комментарий