Значення розробки фірмового стилю для іміджу компанії
Кожна компанія, яка розраховує на тривалу та успішну роботу на ринку, рано чи пізно замислюється над формуванням свого іміджу. Одним із основних елементів, що формують імідж підприємства є фірмовий стиль. Якісно розроблений та грамотно використаний фірмовий стиль дасть можливість компанії заявити про себе, зайняти лідируюче положення на ринку, сформувати позитивний імідж і збільшити кількість клієнтів, а, отже, і прибуток.
Фірмовий стиль — це сукупність колірних, графічних, словесних і інших постійних елементів, які забезпечують візуальну та смислову єдність продукції компанії, всієї вихідної від неї інформації, її внутрішнього та зовнішнього оформлення. Фірмовий стиль передбачає єдиний підхід до оформлення та колірних сполучень в упаковці продукції, діловій документації, рекламних образах тощо. Фірмовий стиль є відображенням індивідуальності компанії, допомагає їй виділитися серед конкурентів.
Фірмовий стиль для компанії виконує низку важливих функцій:
- Іміджева функція. Формування та подальша підтримка привабливого, оригінального та викликаючого довірливе ставлення образу компанії. Ідентифікація фірми з приналежністю до певних соціальних верств. Більшість покупців вибираючи між товарами відомих брендів і незнайомими торговельними марками, здійснюють вибір на користь перших, і готові платити більше, вважаючи, що якість їхньої продукції вище.
- Функція ідентифікації. Фірмовий стиль допомагає споживачам ідентифікувати продукцію та рекламу бренду, він вказує на їхнє спільне походження та приналежність певній компанії.
- Диференціююча функція. Фірмовий стиль допомагає виділити продукцію компанії серед великої кількості аналогічної продукції конкурентів.
Також важливу роль фірмовий стиль грає для формування іміджу компанії в очах її працівників, він допомагає донести до них цінності компанії, створити у них відчуття причетності до однієї важливої спільної справи. Допомагає підтримувати корпоративну культуру компанії, та об’єднує її співробітників.
Ідеальним результатом грамотного використання фірмового стилю компанії по праву можна вважати утримання клієнтів без проведення додаткових акцій.
Грамотна та якісна розробка фірмового стилю компанії — це тривалий та творчий процес, на якому не можна економити та варто довіритися професіоналам, які зможуть виділити всі ключові переваги компанії, визначать значення фірмового стилю та підкреслять основні моменти в роботі компанії. Також потрібно враховувати, що періодично, приблизно кожні 3-5 років, необхідно проводити рестайлінг фірмового стилю.
Таким чином можна зробити висновок, що фірмовий стиль — це засіб для створення та підтримки певного іміджу компанії, він підкреслює її ключові особливості, які формуються для того, щоб споживачі легко могли виділити продукцію компанії серед аналогічної продукції конкурентів. Фірмовий стиль допомагає клієнтам і партнерам сприймати та запам’ятовувати не тільки вироблену організацією продукцію або послуги, що надаються, а й принципи її роботи, всю діяльність у цілому.