Політичний брендинг
Заснований на базі комерційного брендингу. Його метою є створення позитивного іміджу для лідера та його партії, щоб він виділявся в політичній сфері, та міг утримати своїх прихильників.
Для створення успішного політичного бренду використовуються очікування його цільової аудиторії, характер і вчинки особистості повинні максимально відповідати цим очікуванням.
Також особливу увагу варто приділити розробці політичної символіки, гасел і назви партії, а також проведенню активної PR-кампанії.
Брендинг у мистецтві
Дана сфера кардинально відрізняється від комерційної, та поки не існує чітких правил, як проводити брендинг у мистецтві. До цієї сфери належать театр, кіно, музика, образотворче мистецтво тощо. По суті людям пропонують не сам об’єкт або особистість, а емоції та враження від його споглядання, контакту з ним.
Для того, щоб створити успішний бренд, наприклад, у музиці, необхідно вибрати людину, яскраву особистість, навчити її певним чином поводитися на публіці, записати для неї пісню, яка стане хітом, і виставляти її на загальний огляд максимально часто. Прикладом успішного бренду в сфері музики можна назвати Мадонну або Бейонсе.
Даний підхід трохи нагадує створення політичного іміджу, але його складність полягає в тому, що дуже складно передбачити очікування аудиторії.
Бренди створюються серед акторів, театралів або художників.
Спортивний брендинг
У спортивній сфері брендом може бути окремий спортсмен, якого будуть просувати його спортивні досягнення. Яскравим прикладом є Девід Бекхем.
Спортивний брендинг полягає в проведенні спортивних змагань, і їх трансляції. Одним з найбільших спортивних брендів є, звичайно ж, Олімпійські ігри, але варто враховувати й інші великі змагання з окремих видів спорту.
Успішним можна вважати бренд, якщо будь-яка людина буде дивитися змагання та переживати разом зі спортсменами.
Про брендинг територій і рітейлу читайте в наступній статті.