Брендинг прийнято розділяти на види. І хоча інструменти брендингу однакові, проте існують відмінності.

Будь-який об’єкт може стати предметом брендингу. Але в даній статті ми розповімо про найбільш поширені види брендингу.

Товарний брендинг
Має на увазі створення яскравого візуального образу продукту. Даний вид брендингу реалізується за допомогою незвичайної упаковки, етикетки, помітних логотипів, реклами, що запам’ятовується.

Основна мета – просунути товар на ринку, виділитися серед конкурентів, сформувати лояльне ставлення споживачів до певного продукту.

Основа стратегії даного виду брендингу – унікальність товару в очах споживачів. Адже за унікальний товар вони готові платити більше.

Брендинг послуг
Заснований на формуванні позитивного іміджу компанії-постачальника послуг. Але оскільки послугу не можна взяти та «потримати в руках», на відміну від товару, не всі інструменти брендингу працюють у даній сфері.

Тому компанії часто вдаються до випуску додаткової продукції з корпоративною символікою. Це можуть бути парасолі, гуртки, шарфи, ручки тощо. Прикладом вдалого брендингу послуг є компанія «Білайн» і її знамениті шарфи в фірмових кольорах.

Брендинг особистості
До даного виду брендингу найчастіше вдаються політичні лідери, керівники корпорацій та публічні особи.

Брендинг особистості передбачає природну поведінку окремої людини, особливостям якої надається позитивний відтінок. Найбільш часто стратегія даного брендингу побудована на позиціонуванні окремої особистості як лідера на тлі рівного, але менш успішного оточення. А далі описується бізнес, який пов’язаний з цією особистістю, та неодмінно підкреслюється високий рівень її професіоналізму.

«Я-бренд» часто створюють керівники підприємств. Адже даний вид брендингу позначається на роботі всього підприємства, мотивує співробітників і приносить фінансову вигоду. В такому випадку створюється не тільки імідж окремої людини, але й фірмовий стиль всієї компанії. Створюючи бренд особистості не варто забувати про такі дрібниці, як стиль одягу, оформлення робочого місця, візитки та канцелярські товари, цікавий текст голосового повідомлення на автовідповідачі.

У наступній статті ми розповімо, в чому відмінності внутрішнього брендингу від HR-брендингу.

Залишити відповідь