Для забезпечення збільшення продажів важливо виконати певні умови. Одним з важливих аспектів є виконання роботи відповідно до певних правил.

Менеджери відділу продажів повинні знати, з чого починати свій робочий день, які процедури є обов’язковими, як підготувати своє робоче місце, що робити протягом робочого дня, а також як завершити робочий день.

Тому ми розробили стандарти відділу продажів, у яких зарегламентувати:

  • початок робочого дня;
  • робочий день;
  • закінчення робочого дня;
  • спілкування по телефону;
  • акції компанії;
  • систему штрафів і адміністративних стягнень.

Менеджери повинні чітко розуміти, які обов’язки менеджера з продажу, що можна, а що не можна робити протягом робочого дня. У кожної компанії свої правила, свій регламент роботи відділу продажів, тому менеджерів слід ознайомити з правилами, що існують в даній компанії.

Наприклад, стандарти обслуговування клієнтів у магазині відрізняються від стандартів обслуговування клієнтів по телефону.

Саме тому ми розробили стандарти обслуговування клієнтів, в яких відобразили такі аспекти:

  • етапи обслуговування клієнтів;
  • техніка продажів;
  • встановлення контакту з клієнтом;
  • обробка лідів;
  • виявлення потреб;
  • обробка заявок;
  • робота з клієнтами;
  • поведінка менеджера;
  • етичні аспекти роботи менеджера з продажу;
  • методи запобігання конфліктів через заперечення покупця.

Менеджер з продажу повинен знати, з яких етапів складається процес обслуговування клієнтів, технологія продажів, як слід встановлювати контакт з покупцем, як виявляти потреби клієнтів, як обробляти заявки, а також норми поведінки, включаючи етичні аспекти.

Таким чином, кожній компанії потрібні стандарти продажів, які полегшують і покращують роботу менеджерів.

У нас ви можете замовити послугу “відділ продажів“.

Залишити відповідь