Роль особистого бренду в бізнесі

Бізнес не стоїть на місці та постійно еволюціонує. Одним з ефективних інструментів просування бізнесу є особистий бренд. Грамотно продуманий особистий бренд допоможе вам виділитися серед конкурентів, показати свою значимість як фахівця, а також збільшити продажі та прибутки від них в десятки разів.

Що ж таке особистий бренд?

Особистий бренд – це всім відоме ім’я людини, професіонала в своїй справі, який має авторитет, той образ, який сформувався в умах у людей при згадці імені цієї людини. Яскравим прикладом особистого бренду є Стів Джобс, адже саме завдяки йому Apple зайняв лідируючі позиції на ринку.

У багатьох сферах ми в першу чергу довіряємо імені людини, її експертній думці. Ми готові платити їй більше, адже її репутація та експертність коштують дорого. В першу чергу це відноситься до політики, сфері послуг, мистецтва та бізнесу.

Якщо ви займаєтеся розумовою працею, просуваєте ваш власний продукт або послугу, власник великого чи середнього бізнесу, вам необхідно вибудувати тактику брендування, при якій ваш образ і імідж стають частиною компанії. В такому випадку особистий бренд допоможе вам без зайвих матеріальних вкладень, залучати клієнтів просто своїм ім’ям. Але пам’ятайте, що неодмінною умовою успішного розвитку бренду в будь-якій сфері є активність автора бренду. Без регулярного моніторингу стану позиції свого імені в медіа, без постійного оновлення контенту, ефективне просування просто неможливо.

Особистий бренд включає в себе наступні складові:

  • Репутація. Це те, завдяки чому клієнти вам довіряють, а, отже, вірять і в якість вашого продукту або послуг, що надаються, в те, що всі ваші обіцянки будуть виконані. І чим вище віра в вашу репутацію, тим простіше вам просувати свій продукт. Хорошу репутацію дуже складно заслужити, та дуже просто втратити.
  • Експертиза. Це ті знання та навички в певній сфері, які роблять вас експертом у цій галузі, чим ви і зможете в подальшому підкріпити свою фірмову марку.
  • Популярність. Це ваша затребуваність. Вам не обов’язково, щоб вас знали всі, досттньо, щоб вас добре знала ваша цільова аудиторія.

Для формування успішного особистого бренду необхідним є поєднання всіх трьох складових. Але перш ніж почати просувати свій бренд, вам потрібно детально продумати, який саме свій образ і імідж ви хочете сформувати серед оточуючих. Які асоціації викликатиме ваше ім’я? У якій області ви плануєте стати експертом?

Для формування іміджу необхідно:

  • Вибрати цільову аудиторію, нішу та певну сферу інтересів.
  • Проаналізувати конкурентів, актуальні тренди та успішні бренди.
  • Створити стратегію просування особистого бренду.

Як тільки ви сформуєте імідж і визначитеся, в якій сфері будете прагнути стати експертом, ви можете починати просувати свій бренд.

Для збільшення популярності та охоплення ви можете:

Залишити відповідь