Неспроможність бренду або чому не виходить стати Top of Mind

Неспроможність бренду або чому не виходить стати Top of Mind

Category : Маркетинг

Ви будь-коли замислювалися, чому одні бренди стрімко розвиваються, а інші – згасають, не встигнувши стати відомими?

Наприклад, ви довго шукали та нарешті знайшли той самий товар, про який мріяли (за функціоналом), а про нього ніхто нічого не чув, і навіть Google мовчить у відповідь на ваші запитання.

Всьому цьому є певні причини:

  • Непослідовність – проявляється в тому, що у бренду немає чіткого ланцюжка комунікацій. То компанія підтримує дитячий будинок, то азартні ігри… У людей виникають суперечності, які не дозволяють закріпитися бренду в їхній підсвідомості.
  • Неузгодженість дій – коли в різних каналах комунікацій компанія по-різному спілкується з цільовим ринком. У такому випадку люди не можуть зрозуміти справжнє обличчя бренду та частина з них переключається на інші бренди.
  • Недостатнє фінансування – одна з найбільш очевидних проблем. Звичайно, для кожного бренду потрібен свій обсяг фінансування, але завжди треба оцінювати потреби виходячи з цілей та завдань. І якщо ви хочете зробити бренд Top of Mind, то явно заощадити не вийде.
  • Неправильні асоціації. У свідомості людей бренд завжди з чимось або кимось пов’язаний. Завдання компанії – вміти управляти цими асоціаціями. «Неправильні» партнери, «невдале» обличчя бренду, суперечливе об’єднання з іншими компаніями можуть привести до несприятливого результату.
  • Невдалі зміни. Обережним треба бути, приймаючи рішення про будь-які зміни бренду. Краще протестувати нововведення та зрозуміти, як до них ставиться цільовий ринок. Інакше можуть бути незворотні наслідки.

Успішного розвитку вашим брендам!


Leave a Reply

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ / КОНСУЛЬТАЦІЮ