Інтернет-брендинг сайту
Позитивне ставлення до бренду в інтернет-середовищі можливо сформувати завдяки грамотно розробленим дизайну сайту компанії і його наповненню. При цьому маркетингові комунікації, крім створення привабливого дизайну сайту та його наповнення цікавим і оригінальним інформаційним контентом, також включають формування бази передплатників і регулярні розсилки.

Брендинг сайту є доступним за ціною, при цьому результати від просування видно досить швидко, а аудиторія ширша, ніж при офлайн-просуванні. Зворотний зв’язок від цільової аудиторії можна отримувати завдяки коментарям і формі онлайн-опитувань, а саму стратегію просування можна змінювати в залежності від реакції цільової аудиторії.

Брендинг автомобілів
Розміщення рекламних повідомлень на автомобілях дозволяє розширити охоплення цільової аудиторії, а також формує стійкі позитивні асоціації у споживачів.

Брендинг автомобілів має певні переваги: нанесені на автомобіль зображення мають тривалий термін служби та підкреслюють високий статус компанії, яка може дозволити собі особистий автопарк, ну і звичайно ж, рухливий носій реклами привертає більше потенційних клієнтів, ніж стаціонарні рекламні носії.

Таким чином брендинг вибирає певний об’єкт, і допомагає йому отримати визнання серед цільової аудиторії. По суті, просувати можна що завгодно: товари, послуги, людей, компанії, політику, спорт, мистецтво, території, торгові центри, емоції. Важливо визначити, чого саме хочуть люди, дати їм це, та постійно тримати ситуацію під контролем.

Залишити відповідь