Сегментація, позиціонування, управління прихильністю

Category : Маркетинг

Особливої ​​уваги потребують до себе маркетингові стратегії, спрямовані на побудову відносин з клієнтами:

“Read More”


Стратегія: основи розробки

Category : Маркетинг

Стратегія визначає та розкриває цілі та завдання компанії, задає її основну політику та плани реалізації поставлених цілей, визначає сферу бізнесу, в якій зосереджена основна діяльність компанії, тип економічної та людської організації, якої дотримується компанія, а також природу економічних і позаекономічних досягнень, які воно має намір запропонувати акціонерам, найманим службовцям, покупцям і суспільству в цілому.

“Read More”

Лояльність і задоволеність клієнта

Category : Маркетинг

В обстановці загострення конкуренції та прискорення ринкової динаміки цілі багатьох підприємств помітно змінилися. Якщо кілька років тому на першому плані стратегії фірми стояло завоювання нової клієнтури, то останнім часом у центрі уваги перебувають лояльність клієнта, його вірність фірмі.

“Read More”

Бренд-комунікації: головні тренди

Category : Маркетинг

Інтерв’ю журналу «Маркетинг і реклама»

“Read More”

PR-комунікації в retail

Category : Маркетинг

Інтерв’ю журналу All Retail

“Read More”

Український маркетинг: тренди 2019

Category : Маркетинг

Інтерв’ю журналу «Маркетинг і реклама»

“Read More”

Брендинг автомобілів і інтернет-брендинг

Category : Маркетинг

Інтернет-брендинг сайту
Позитивне ставлення до бренду в інтернет-середовищі можливо сформувати завдяки грамотно розробленим дизайну сайту компанії і його наповненню. При цьому маркетингові комунікації, крім створення привабливого дизайну сайту та його наповнення цікавим і оригінальним інформаційним контентом, також включають формування бази передплатників і регулярні розсилки.

“Read More”

Брендинг територій і рітейлу

Category : Маркетинг

Брендинг території
Створення позитивного образу окремого міста, регіону або країни в цілому спрямовано на залучення якомога більших зовнішніх ресурсів (фінансових і трудових), а також на утримання місцевого населення від переїзду в інші міста та країни. Одночасно привертають і туристів, і інвесторів.

“Read More”

Види брендингу: від політики до мистецтва

Category : Маркетинг

Політичний брендинг
Заснований на базі комерційного брендингу. Його метою є створення позитивного іміджу для лідера та його партії, щоб він виділявся в політичній сфері, та міг утримати своїх прихильників.

“Read More”

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ / КОНСУЛЬТАЦІЮ